CX5M and old tapes for emulator
Hello,
First of all, hello and thank you for this forum.
I'm probably not in the right place to ask my question, but I'm trying
I once had a CX5M, which broke down.
I found old cassettes for the YRM501, and I use BlueMSX while waiting to buy a CX5M if I find one not too expensive.
I did not understand how to insert cassettes in this emulator and if someone has already used it, I would accept help.
Thank you in advance.
(Translated with Google translate)
--------------------------------------
Bonjour,
Tout d'abord, bonjour et merci pour ce forum.
Je ne suis probablement pas au bon endroit pour poser ma question, mais j'essaye
J'ai eu un CX5M autrefois, qui est tombé en panne.
J'ai retrouvé de vieilles cassettes pour le YRM501, et j'utilise BlueMSX en attendant de racheter un CX5M si j'en retrouve un pas trop cher.
Je n'ai pas compris comment insérer des cassettes dans cet emulateur et si quelqu'un s'en est déjà servi, j'accepterais de l'aide.
Merci d'avance.
I once had a CX5M, which broke down.
I found old cassettes for the YRM501, and I use BlueMSX while waiting to buy a CX5M if I find one not too expensive.
I did not understand how to insert cassettes in this emulator and if someone has already used it, I would accept help.
Thank you in advance.
(Translated with Google translate)
--------------------------------------
Bonjour,
Tout d'abord, bonjour et merci pour ce forum.
Je ne suis probablement pas au bon endroit pour poser ma question, mais j'essaye
J'ai eu un CX5M autrefois, qui est tombé en panne.
J'ai retrouvé de vieilles cassettes pour le YRM501, et j'utilise BlueMSX en attendant de racheter un CX5M si j'en retrouve un pas trop cher.
Je n'ai pas compris comment insérer des cassettes dans cet emulateur et si quelqu'un s'en est déjà servi, j'accepterais de l'aide.
Merci d'avance.Replies (2)
Please login to reply to this thread.